Hur brandsäkrar jag mitt hem och vad gäller med brandvarnaren?

Hur vet jag om min brandvarnare fungerar som den ska och hur byter jag batteri i min brandvarnaren? Finns det något annat jag bör tänka på i och utanför mitt hem?

Kommentarer

  • Hej,
    De finns flera saker du kan göra för att brandsäkra ditt hem. I filmen "Så kan du brandsäkra dig" får du flera bra tips på hur du ska göra.

    Tyresö Bostäder använder dock en annan typ av brandvarnare, än den som visas i filmen, med inbyggt batteri. När detta batteri behöver bytas ska du därför kontakta vårt kundvärdsteam som ser till att vi hjälper dig med detta.
    Så kan du brandsäkra dig

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.