Hur ändrar jag mina sökkriterier?

Hej när jag registrerade mig på sidan så fick jag svara på vad jag var intresserad av för storlek på lägenhet. Jag kryssade i 2 rum men det ska ju även vara 3 rum. En miss från min sida. Hur ändrar jag det hittar ingen meny om detta.
Tack på förhand.

Kommentarer

  • Hej Peter,

    För att kunna ändra exempelvis antal rum klickar du i menyn till vänster på registrera/uppdatera intresseanmälan lägenhet när du är inloggad på "Mina sidor".

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.