hej är det möjligt att byta ut spisen mot en spis med induktionshäll

Hej vill byta ut spisen i lägenheten mot en med induktionshäll undrar om det är möjligt?
Mvh gina/bert kjellberg

Kommentarer

  • Hej,
    Jag skickar er fråga vidare till vårt kundvärdsteam som får svara på denna frågan.

    Med vänlig hälsning
  • Hej,

    Då har jag fått ett svar att lämna.
    Det är endast glashäll som gäller i våra lägenheter. Inte induktionshäll.
    Spis byter vi endast när den gamla gjort sitt.

    Med vänlig hälsning