Hej

Hej finns det någon chans att man kan söka direkt lägenhet utan köpoäng? Att man kontaktar hyresvärden Direkt? Med vänlig hälsning, Robin

Kommentarer

  • Hej Robin,
    Som ett allmännyttigt bostadsbolag måste vi förhålla oss till ett kösystem. Med ett undantag. Se nedan:

    Det jag kan rekommendera dig är att hålla utkik efter om och när vi publicerar BUMS-lägenheter. Det är lägenheter som redan varit publicerade men inte blivit ett kontrakt och har i och med det kortare inflyttningstid. Denna typ av lägenheter ligger publicerade i endast 24 timmar. Sedan gör systemet en slumpmässig dragning. Alltså inga poäng som räknas här.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Är det fortfarande varje tisdag och torsdag som dessa publiceras? 😀

  • Hej,
    Det stämmer, Bums publiceras tisdag och torsdag om det finns några.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör