Vad gäller vid begränsad tillgång till grovsoprummet?

Om vi på Granängsringen får tillgång 4 ggr på en månad, så måste jag få gå hur många ggr. På samma dag eller hur. Har jag rätt??

Kommentarer

  • Hej Ann-Kristin,
    Du har fyra tillfällen på en månad att slänga dina grovsopor inte fyra dagar.
    Det innebär att du kan blippa 4 ggr under en månad på dosan in till grovsoprummet.

    Det betyder att antingen väljer du en dag i månaden och går då ner vid fler tillfällen (max 4) och slänger eller så sprider du ut tillfällena till 4 ggr under hela månaden.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör