Garage, vad får det användas till?

Vad får man ha i sitt garage och får man använda garaget till något annat? Exempelvis som förråd eller förvarning av trasiga bilar?

Kommentarer

  • Hej Johan,

    Garaget är inget förråd!
    Våra bilplatser är endast avsedda för fordon som är registrerade som personbil och är i körbart skick.

    Mvh
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej Ann-Sofie
    Har ni någon kontroll på vilka garage som andvänds till förråd/bygg/bilverkstad & bilar med i körbart skick?  Finns många som önskar garage för att nyttja på Ekbacken ink jag till ett körbart fordom. Med vänlig hälsning Kerstin

  • Hej igen,
    Vi har ingen kontinuerlig kontroll av garagen. Får vi däremot en anmälan eller om det är uppenbart vid områdesrondering av våra kundvärdar så agerar vi.

    mvh

    Ann-sofie Kommunikatör