Förtur

Hej

Jag har sökt lägenheten i Bergalidsgången. Eftersom jag sitter i rullstol och den lägenheten känns rymlig för mig så undrar om det finns möjlighet till förtur på den?

Mvh. Semsija Ferizaj

Kommentarer

  • Hej Semsija,

    Om man har olika kriterier som kan anses vara anledningar till att få förtur så måste man ansöka om förtur via Tyresö Kommun.
    Vi kan tyvärr inte ge någon förtur här, så jag hänvisar dig vidare till Tyresö Kommun, som kan hjälpa dig vidare.

    Önskar dig en fortsatt fin dag och vecka.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd