Förlorar jag även mina poäng om jag tackar nej till ett erbjudande?

Hej. Jag vet att jag blir spärrad för nya intresseanmälningar i 6 månader om jag tackar nej, eller inte svarar. Frågan är om jag även blir av med mina poäng, om jag inte tackar ja?

Kommentarer

  • Hej Ewa,
    Du tappar inga poäng om du blir spärrad, de fortsätter att öka som vanligt under spärrtiden.

    Mvh
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.