Fiberinstallation Angelika/Basilika

Vilken månad planeras att området Angelika/Basilika kommer vara helt klart med fiberinstallation och grävningarna?
Hur går detta till rent praktiskt i och med Corona nu, och att det inte är lämpligt att installatörer går in hos hyresgästen för installationen av dosor och kablar?

Kommentarer

  • Hej,

    Jag har ingen detaljerad tidsplan. Entreprenören jobbar på med alla våra områden. Tidsplanen säger att allt ska vara installerat och klart till sommaren.

    vad det gäller Coronapandemin så kan det vara så att det blir fördröjning. Man jobbar självklart med försiktighet i lägenheterna. Du får information om vad som gäller när det är dag för dem att komma hem till dig.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Jag undrar när man kan börja välja leverantör på open infras hemsida gällande tv & bb, på gatan Bergalidsgången
  • Hej,
    Enligt den tidsplan som är aktuell just nu är det beräknat att ni ska vara påkopplade i slutet av september. Det har tyvärr blivit vissa förseningar av olika anledningar.
    Vi kommer skicka ut information när det närmar sig att kunna välja leverantör.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör