Fiberanslutning

När kommer fiberanslutningen till Veronikagränd? Så man kan säga upp Com Hem.
Hälsningar Birgitta

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    Man räknar med att det ska vara uppkopplat och klart i slutet av september. Det har av olika skäl blivit aningen förskjutet än vad man tidigare räknade med.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Då vet vi, tack för snabbt svar
  • Varför är kanalerna redan ner släckta
    Skulle det inte vara den 31/8 2021
    Nu har jag bara 1 2 4 barn kunsksp svt24
    Vad har hänt. Satt titta på en film när det blev svart ruta. Så vad har hänt
    Open infra kallas för ett jävla bluffföretag enligt testpilot resentioner

  • Hej,
    Om det är så att du kopplat in fiber nu så är det endast dessa kanaler som finns i basutbudet. Vill du ha fler måste du teckna ett avtal med någon av våra leverantörer som du finner i portalen, samma som för bredband.
    Denna information framgår i utskicket som vi delade ut innan fibern kom igång.

    Har du fler frågor rekommenderat jag dig att du kontaktar vårt kundvärdsteam.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Är fiberinstallationen försenat på Kringelkroken 18, 1tr? Vi hade en tid 6/8-2020 men det har inte hänt något.
  • Hej,
    Du behöver kontakta vårt kundvärdsteam så hjälper de dig att kolla upp vad som skett. Mail; kundvard@tyresobostader.se eller telefon 08-682 61 00.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör