När kopplas fibern in?

Verkar som att fibern inte är kopplad till mottagaren innanför vår dörr.
Vill bara meddela detta så att det inte glöms bort.

mvh Tord

Kommentarer

  • Hej Tord,
    Tack för ditt mejl. Arbetet med installation pågår för fullt och än så länge så är inget påkopplat. Entreprenören arbetar just nu endast med att drar in själva fibern till lägenheterna. Du kommer att få hem information om när och hur du ska göra ditt val.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör