Fiber internt

Varför Internet kraschar hela tiden,  bör på Granängasringen 23 och mina grannar från 20-31 har samma problem. Ringde open införa och de ser fel, varför fixar de inte?

Kommentarer

  • Hej

    Tele2 (gamla Comhem) har vi hört har problem att leverera, nu när allt ska gå över till fiber.
    De jobbar säkerligen med att kunna åtgärda problemet så snabbt som möjligt.

    Ring din leverantör som du har fiber genom(Tele2, Telia)
    De bör kunna svara mer på dina frågor.

    Ha en bra dag

    /

    Med vänlig hälsning
    Pernilla Dahlberg
    Kundvärd