Får man parkera fordon på sina baksidor på koriandergränd? GRILLA?

Får man parkera fordon på sina baksidor på koriandergränd? Får man grilla på sina uteplatser på Koriandergränd?
Detta görs idag på flera av gårdarna (A) är detta oki? Det har sagts till men pga repisalier från dessa grannar undrar vi nu hur gör vi? Anmäla men hur?

Kommentarer

  • Hej,
    När det gäller bilar i området så får man endast åka in för att lasta i eller ur. För övrigt anvisas man till vår parkering. Hyr man ingen egen så får man stå på gästparkeringen.

    Vad det gäller grillning på uteplats så finns det tydlig information om det på vår hemsida https://www.tyresobostader.se/artikel/grillat. här får du svar på dina frågor i ämnet.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör