Vad har ni för inkomstkrav i samband med byten?

Hej,
Jag är inte hyresgäst hos er, men ev ska jag och en av era hyresgäster ansöka om lägenhetsbyte. Vad är era villkor av inkomst relaterat till årshyran för bostaden?

mvh

Kommentarer

  • Hej,
    Vid byte gäller samma ekonomiska krav som när du söker en lägenhet från kön.

    Här kan du läsa mer om vad som gäller i vår uthyrningspolicy.

    Har du fortfarande frågor, vänligen skicka din fråga till uthyrningen@tyresobostader.se så hjälper de dig i ditt ärende.
    Sanna Förvaltare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.