Byta parkering

Hej vi har idag två parkeringar, en ute och en i garage men den i garage är en bit bort och undrar därför om det går att byta?
Måste jag i så fall säga upp min parkering innan jag söker till en ny eller kan jag göra det efter att jag har fått veta om jag har fått den?

mvhSofia

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    Jag rekommenderar dig att du tar kontakt med vår uthyrning då du inte kan anmäla intresse på fler p-platser efter som du redan har två.
    Maila dem på uthyrning@tyresobostader.se eller telefon 08-682 61 00.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör