Bredband

Hej,
Ska flytta in i en av era lägenheter i Juli. Hade tänkt beställa bredband men hittar ingen information om bredbandet ska kopplas in via antennuttaget eller nätverksuttaget? Frågan gäller en lägenhet i Granängsringen.

Kommentarer

  • Hej Amanda,
    Vi har just kopplat in fiber i lägenheten på Granängsringen. Du kommer få information när du hämtar ut dina nycklar.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör