Vart ser jag datum för när jag senast måste uppdatera min plats i bostadskön?

Har sökt på er hemsida men hittar inte någon uppgift om vilket datum som min ansökan är senast uppdaterad. Var hittar jag det?

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Om du loggar in på Mina sidor  så hittar du nere i det högra hörnet informationen gällande hur många poäng du har. Här ser du också när det är dags att uppdatera din intresseanmälan.

    Ta gärna som vana att uppdatera dig när du ändå är inloggad. På så viss riskerar du inte att tappa dina poäng.

    Kom också ihåg att se över dina kontaktuppgifter så att de stämmer.

    Om du inte har tillgång till dator kan du klicka i att du fortsättningsvis vill ha information per post.
    Sanna Förvaltare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.