Bostadsbyte

Hej!
Jag undrar om möjlighet finns att byta en större lägenhet mot två "lediga" mindre.
Med vänlig hälsning.
Max Lidin

Kommentarer

  • Hej,
    Byte av lägenhet kan endast ske mellan hyresgäster. De lägenheter som vi har i kön är endast för sökande.
    Du kan lägga ut din lägenhet i vår byteskö för att hitta några att byta med. Du hittar tjänsten på "Mina sidor". Vi erbjuder tjänsten men det är du som söker som ansvarar för den. När du/ni hittar byteslägenheter fyller ni i en bytes ansökan och lämnar in till våra handläggare. Bra att veta är att nu under sommaren tar handläggningen lite längre tid.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör