Bostad vid skildsmässa

Hej,
Vi bor i en två:a och ska skilja oss, båda står på kontraktet, nu behöver en av oss en ny lägenhet, vi står båda i kön och har samma poäng, men alldeles för lite för att ha en chans på en lägenhet.vi har sökt och söker i hela länet, men utan succé.
Finns det en möjlighet att får hjälp från er?
Mvh Manfred

Kommentarer

  • Hej Manfred,
    Tyvärr är det inget vi kan göra. Det är söka via vår kö som gäller. Det enda som jag kan ge som förslag är försök till ett byte, om det är så att det finns två som vill byta till en lägenhet.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör