När kan man ställa sig i er kö?

Hej kan jag ställa mina barn i bostadskön? Hur gamla måste de vara och hur går jag tillväga?

Kommentarer

  • Hej Stefan,
    Om dina barn fyllt 16 år är de välkomna att registrera sig i vår bostadskö. Det gör ni genom att klicka på logga in och sedan registrera dig som du hittar i vänstermenyn.
    Här kan du läsa mer om vad som gäller när man vill ställa sig i vår kö
    https://www.tyresobostader.se/artikel/vill-du-sta-i-var-ko

    Viktigt att komma ihåg är att man måste uppdatera sin intresseanmälan inom varje 12-månadersperion för att inte tappa sin kö-plats.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Vill uppdatera bostadskön , men det går inte att logga in
    Behöver då få hjälp , för
    personnummer : 20031127-0615
    Mvh paula
  • Hej,
    Jag har nu uppdaterat intresseanmälan för Jonathan.
    Vad är det som felar vid inloggning?

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Går inte att logga in
  • Är det lösenordet som inte stämmer? Eller får du ett felmeddelande?
    Han finns ju kvar i kön, så där är ju inte problemet. Har du bett om ett nytt lösenord?

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Vet inte riktigt vad som är felet eftersom jag får det här meddelandet
    Har förut kunnat uppdatera
    Mvh paula
  • Det troliga är att du angett fel lösenord. Be om ett nytt under inloggningsrutan. han är i vart fall uppdaterad så du behöver inte känna någon stress med det.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör