Bli medlem/ställa sig i kö

Jag hittar inte hur jag skapar en sida hos er så att jag kan ställa mig i bostadskö. Hur gör jag? Med vänlig hälsning,

Kommentarer

  • Hej Sophia,

    Tack för ditt mail.

    Du går in på vår hemsida www.tyresobostader.se och skapar en profil.
    När du är på startsidan klickar du in dig där det står "Mina sidor" därefter väljer du "Registrera dig" och fyller då i alla uppgifter som krävs, sen är det klart. 😊
    När du väl står i vår bostadskö så får du 1 poäng/dag.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.
    Christine Kundvärd