Betalning av hyra

Hej
Jag har hört att man kan betala hyran genom Swish. Vart hittar jag det nummer man skall skicka pengarna till?

Kommentarer

  • Hej,
    Du kan swisha in din betalning genom att läsa av den QR kod som finns på din hyresavi.

    Det gör du genom att starta din swish och väljer QR-kod. Därefter riktar du mobilens kamera mot QR-koden på din hyresavi. Swish tar emot informationen och du godkänner med ditt bank-ID.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör