Betald hyra står som obetald

Hej
Hyran hade inte dragits med autogiro. Jag kontaktade er ett flertal gånger utan att få svar. Ser sedan på er hemsida att ni hade problem och har betalt in hyran manuellt som ni fick idag den 4/2, men på min sida står det fortfarande att hyran inte är inbetald. När åtgärdar ni det??

Kommentarer

  • Hej Susanne,

    Vänligen kontakta vår uthyrningsavdelning på 08-682 61 34 eller 08-682 61 23.