Intresseanmälningarna försvinner

Hej.
Nu har det hänt tre gånger att de lägenheter jag sökt försvinner när tiden för ansökning går ut, de är helt borta, som att jag aldrig sökt dem. Hur är detta möjligt?!

Kommentarer

  • Hej Erika,

    Det har gjorts en ändring i vårt system som gör att om man inte är en av de 15 med högst köpoäng så tas intresseanmälan bort i samband med att vi avpublicerar. På så sätt kan du söka andra objekt i stället. Tidigare låg man låst under hela processen fram till dess att objektet gick till kontrakt.

    Vi hoppas att detta ska uppskattas och öka chansen till en lägenhet.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.