Hur fungerar registrering i intressekön utan att ha en mejladress?

Om min mamma vill ställa sig i kö för era seniorlägenheter/trygghetsboende men inte har någon dator eller mejladress, hur gör hon då?

Kommentarer

  • Hej,
    Registrering kan man göra på vilken dator som helst. Hon kan få hjälp nere på kommunens servicecenter eller hos oss på Granitstigen 4/Bollmoravägen 119. Om du har en dator kan du registrera henne. Du kan även ange din e-postadress om det underlättar för er.

    Hon är alltid välkommen att kontakta våra kundvärdar på 08-682 61 00.

    Om man inte angivit en mejladress i sin registrering kommer informationen att skickas via vanlig postgång.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.