Anläggnings ID var hittar jag det?

Hej,
Ska flytta in i en av era lägenheter i granängsringen i juli. Då jag vid tecknande av elavtal hos vattenfall måste ange anläggnings ID så undrar jag hur jag får tag i det?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Det ska räcka med att du anger ditt lägenhetsnummer samt adress så ska de hitta dig. Kvarstår problemet kontaktar du vårt kundvärdsteam på kundvard@tyresobostader.se eller 08-682 61 00.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör