Andrahandsuthyrning

Hej,

Gällande regler för storlek på lägenhet kontra antal boende. Gäller samma regler för andrahandsuthyrning som vid tecknande av förstahandskontrakt? Eller kan tex 2 vuxna, 4 barn bo på mindre yta än 90 kvm om det gäller en kortare period vid andrahand?

Mvh Helene

Kommentarer

  • Hej Helene,

    Tack för ditt mail.

    Det är samma regler som gäller vid både första och andrahandsuthyrning.

    Hoppas att du känner att du fick svar på din fråga, annars får du återkomma till oss så hjälper vi dig.

    Önskar dig en fortsatt fin eftermiddag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd