Kan man tacka nej fast att man har blivit erbjuden ett hyreskontrakt?

Om jag tackar ja till en lägenhet (och får den) men sedan ändrar mig innan man skrivit kontrakt. Vad händer då?

Kommentarer

  • Hej,

    Om du väljer att tacka nej i det här skedet, riskerar du att bli spärrad i 6 månader, vilket innebär att du inte kan söka lägenhet under denna period.
    Däremot bibehåller du dina poäng och fortsätter att spara nya under tiden.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

    Vänligen
    Christine Kundvärd