Ändra intresseanmälan för p-plats

Hej, jag ska flytta om några dagar till Temyntan och det går inte att ta bort intresseanmälan för p-plats i Granängsringen och välja Nypongränd/Veronikan istället? Mvh Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla,

    Systemet för uthyrning av p-platser på Temyntan är inte riktigt klart. Gå in nästa vecka på vår hemsida och kolla om det går att byta, om det fungerar så kommer temyntans område att komma upp i fältet där man väljer område. Låt din intresseanmälan stå kvar så länge så du inte faller ur parkeringskön.

    Ha en trevlig dag!