Hur ändrar jag min e-mail adress?

Jag vill byta min e-mail adress till annan än jag har nu när jag registrerade mig hur gör jag

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mejl.

    Här hittar du instruktioner om hur du ska göra om du har glömt ditt lösenord till Mina sidor

    Om du angett en e-postadress i dina kontaktuppgifter så kommer det att skickas ett mejl till dig med en länk för återställande av lösenord. Har du ingen e-postadress kommer informationen skickas till dig per post.

    Kom ihåg att se över dina kontaktuppgifter så de stämmer, att det är aktuell adress och telefonnummer du har registrerat samt aktuell e-postadress om du har en.
    Om inte ovan information hjälper vänligen ring oss så hjälper vi dig per telefon.
    Sanna Förvaltare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.