Webbsidan har slutat att uppdateras på min dator

De gula strecken som visar hur långt programmet gått, står stilla och jag måste ladda om sidan manuellt för att få aktuellt läge. Har mac och Firefox.

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    jag pratade precis med våra datatekniker och tydligen är det så det är, så att säga. Så det är ingen bugg eller liknande. Tack för att du hörde av dig!

    Hälsar
    Johannes