Visa påminnelse kraschar appen

Hej !
Tack för senaste uppdateringen 191205. Tidigare kraschade appen vid val ”min sida”. Nu funkar det utan krasch men nu kraschar appen då man väljer ett program av de man satt påminnelse på under menyn Min sida istället. Ett nytt problem alltså

mvh
Michael

Kommentarer

  • Har samma problem...min app kraschar dock direkt vid val av ”min sida”. Senaste tillgängliga uppdatering av tv.nu skedde 2/12, version 7.2.0.

    iPhone, iOS 13.2.3
  • Hej,

    Kan ni testa att uppdatera appen till den senaste versionen (7.3.0)? Säg till om problemen kvarstår!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej !
    Jag har den senaste versionen av appen. iPhone med iOS 13.3. Er senaste uppdatering hjälpte delvis mitt problem. Nu går det iallafall att öppna "Min sida" utan kraschande app. Ett problem som kvarstår är att när man väl öppnat "Min sida" får man ju fram sina aktuella påminnelser. När man där klickar på ett speciellt tv program som är inlagt som påminnelse så kraschar appen fortfarande väldigt ofta.

    Hoppas du förstår vad jag menar. Svårt att framföra i text.
    Tack för hjälpen.
    Michael
  • Hallå på er,

    jag har vidarebefordrat ärendet till våra tekniker som kikar på det. Det verkar onekligen vara någon form av bugg i systemet, men dom ska försöka hitta en lösning så snart som möjligt.

    Trevlig helg
    Johannes