Vinst

Det ser ut som om jag har vunnit ett pris i er tävling. Jag uppmanas att gå in via en länk. Stämmer detta?
mvh
Annika Jansson

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Dessvärre inte! Vi har bluffmakare som skapar egna tv.nu profiler och skriver till alla våra tävlande ibland. Så tråkigt! Vi kräver aldirg att man ska följa ngn länk och regga sig på, utan vinnaren skickar bara sin adress till oss på mail. Har försökt gå in och radera alla falka meddelanden men vet inte om jag missade din eller inte hann innan du såg den.

    ledsen att inte du vann denna gång! Med vänlig hälsning, / johanna
    Johanna Cervin