Vi hörselskadade.

Under olika program som,ex efterlyst o liknande reportage så spelas det så in i norden högt så vi med hörselskador kan inte på något vis höra när de pratar för det blir bara ett enda virrvarr,  hoppas ni tänker på det framöver, o det blir värre när hörapparaten är på.tack för att jag fick göra mej hörd./Kenth
Kenth Jörgensen

Kommentarer

  • Hallå Kenth.

    Förstår att hög ljudvolym kan förstöra upplevelsen. Dessvärre är det inte vi på tv.nu som styr över volymen – vi är "bara" en tv-tablå så att säga. Du har med andra ord kommit lite fel. Jag kan inte göra mer än att rekommendera dig att kontakta den berörda tv-kanalen.

    Hoppas det löser sig!
    Ha en fin dag
    Hälsar
    Johannes