Varför visas slutresultat vid i spelade matcher?

Hade tänkt se matchen mellan Chicago Bears - Seattle Seahaws i efterhand. Det första jag ser är ett inringat slutresultat. Hur tänker ni kring det? Är det relevant information för en tittare att få reda på resultatet kring en match? Spänningsmomentet är nu som bortblåst eller ska jag hoppas att ni skrivit fel resultat?

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Vi har fått en del klagomål på det här och förstår att man blir förbannad när en match spoilas. Vi jobbar på några nya skisser för sporten där vi kommer att dölja slutresultatet om man inte aktivt klickar fram det så det kommer bli bättre i framtiden. Kan inte säga när det blir klart men det ligger i vår lista på saker att göra.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor