Varför visas inget under filmer?

Hej!

Jag funderar på att byta till den här appen men ser iallafall ett problem som gör mej tveksam.
När jag tittar på fliken Film säger den att det inte finns några filmer i mina kanaler, men när jag kollar genom kanalerna jag har ser jag iallafall ett tiotal filmer. Det är ju inte bra. :-)

Mvh, Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Tack för att du hör av dig. Vi har anmält felet och sitter och jobbar med det nu. Du får gärna besöka vår mobilsajt tills dess att problemet är löst på wwe.tv.nu.

    Önskar dig ett gott nytt år.