Varför missar ni helt damerna

Ni har helt missat att lägga in danernas längdåknings premiär i Gällivare, tex idag  12.10 – 13.10, SVT1/Play: Längdskidor, 10 km (d), Gällivare.  Ni har med herrarnas tävlingar fredag-söndag men inte damernas. Mvh Karin
Karin Wiberg

Kommentarer

  • Hej!

    Vad jag kan se låg gårdagens tävling för damerna med både i vår sporttablå på tv.nu/sport samt även i SVT1:s tablå. Menade du i vår tv-tablå?

    Johanna Cervin
  • Hej!  Tack för snabbt svar. Jag kollar alltid på mobilen - det var där som damerna saknades. Mvh Karin
    Karin Wiberg
  • Hej!

    Jag kikade på iOS-mobil och där fanns det också, så antar att du har Android då kanske?
    Johanna Cervin
  • Konstigt, jag har iPhone, men är ganska säker på min sak - det var ju två dagar i rad (lördag - söndag). Men det är ju bara bra om jag har fel. Nu när jag kollar ligger det där ... kan det vara så att det fixades under helgen? Mvh Karin
    Karin Wiberg