Varför finns inte 90 days singlelife säsong 3???????????????????????

Varför har ni bara gamla säsonger?

Kommentarer

  • Hej Ilona!

    Vad jagkan se som info hos oss på tv.nu (vi är en tv- och streamingguide) så finns det tre säsonger av denna serie, och de ska alla finnas hos Discovery+. När jag går in på discovery verkar den finnas där också, tre säsonger.

    MVH /Johanna
    Johanna Cervin
  • Det gälldr Tele 2 play där finns endast två säsonger och väldigt svärt att få kontakt att mejla dom. Så kommer nog avsluta Tele 2 play då dom inte kan visa aktuella säsonger.
  • Ah jag förstår, ja då måste du tyvärr kontakta Tele 2 play, vi har inte ansvar för utbudet hos dem. Rekommenderar discovery+ om du vill hitta säsong 3!
    Johanna Cervin