Valda kanaler

Hej en undran, varför försvinner mina valda kanaler efter några timmar, det är så jobbigt att varenda gång göra om allting, Jag har 61 kanaler som jag väljer och vill ha. Sedan är plötslig samtliga där igen. Likadant om man stänger av datorn så är mina valda kanaler borta. Får börja om igen...Irriterande
MVH
margit

Kommentarer

  • Hej Margit,

    Kanalerna sparas på två olika sätt:
    - Om du har skapat ett konto och är inloggad så sparas det på ditt konto. Då ska de självklart sparas och jag kan kolla om något krånglar med ditt konto.
    - Om du inte är inloggad sparas kanalet i din webbläsares så kallade cookies. Cookies kan man blockera och kan försvinna när man rensar webbläsarhistorik eller byter webbläsare.

    Säg till om du är inloggad eller inte så kan vi kolla närmare på det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Tack för svaret, visste inte att de försvann via web-sidan, rensar cocisarna när jag stänger ner. Har nu skapat ett konto i den *nya* kontoansökningen, hade konto förut men den fungerade inte.
    Ska bli spännande att se OM de är kvar vid nästa inloggning.
    MVH
    margit
  • Hej,

    Säg till om det fortsätter krångla, du behöver ställa in kanalerna igen men det är förhoppningsvis sista gången. En annan fördel med att ha konto är att om du byter dator, loggar in på appen etc. så hänger inställningarna med.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor