Vad betyder de olika tecken som står efter många program i tablån.

Till exempel en triangel eller en filmruta.

Kommentarer

  • Hej Sune,

    Förstår att det inte är helt lätt att förstå dom alltid. Våra tecken betyder
    - Triangel: Finns att streama
    - Filmruta: Film
    - Röd prick: Programmet visas live (sport och nyheter t.ex.)
    - Siffra följt av stjärna: IMDB-betyg
    - Hjärta: Om du favoritermarkerat ett program så får de ett hjärta i tablån.

    Hoppas det hjälpte!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej Victor!
    Detta är ju en utmärkt fråga.
    Varför lägger du/ni inte ut denna information i själva appen så att den ligger snabbt tillgänglig?
    Mvh /Allan
  • Hallå Allan.

    Det är inte en dum idé. Jag tar den vidare till vårt produktteam!

    Ha en fin dag
    Hälsar
    Johannes
  • Hej Johannes!

    Samma fråga igen 😉
    Hur går du med detta förslag?

    Jag är i samtliga 3 fall ute efter både det momentana läget, en bedömning om datum för färdig åtgärd samt om det sistnämnda är svårt att (som sagt) få kontinuerlig information.

    Mvh /Allan
  • Hej Allan,

    Poängen med ikonerna är lite att de inte ska behöva någon förklaring.

    Lite status är väl att triangeln verkar vara på väg att försvinna för den är svår att förstå, och så mycket program finns att streama att det blir plottrigt i tablån.

    Film och betyg tycker jag är rätt tydliga, speciellt om man klickar in på programmet och hjärtat dyker inte upp förrän användaren satt ett hjärta på programmet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej,
    Kan man ta bort..
    - Siffra följt av stjärna: IMDB-betyg

    Tycker det är störande.

    Mvh Camilla
  • Hej Camilla,

    Det går tyvärr inte att ta bort imdb-betyg.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • VARFÖR kan man/ni inte ta bort imdb?
    Det är ju fullkomligt ointressant information
  • För att andra tycker det är intressant.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor