Utskrift

Jag får detta fel när jag klickar på "SKAPA UTSKRIFTSVÄNLIG PDF":

{"meta":{"status":500,"code":"E_UNKNOWN","message":"Något gick fel..."}}

Kommentarer

  • Hej Göran,

    Utskrift har slutat fungera pga av en serveruppgradering och det kan tyvärr bli svårt att fixa denna funktion. Sidan går fortfarande att skriva ut om du högerklickar och sen trycker skriv ut, även fast det inteblir lika utskriftvänligt. Jag ska höra om det ändå går att lösa men det kan hända att funktionaliteten kommer försvinna.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor