Undrar om det går att lita på?

Hur fan kan man anställa en tjuv som programledare? Anders Öfvergård  vad säger att han inte snor hemma hos folk som han gör jobb åt . Engång tjuv alltid tjuv? Han drar ner hela byggindustrin för byggnadsarbetare, aldrig helvete jag skulle släppa in en sådan hemma hos mig för att renovera.....
Maximus Ahonen

Kommentarer

  • Hallå Maximus.

    Jag tror dessvärre du har kommit lite fel. Vi på tv.nu är en tv-tablå, så vi har ingenting med det att göra. Det enda jag kan rekommendera är att kontakta kundservice för den berörda kanalen och höra om du kan få svar därifrån 😀

    Ha en bra dag
    Hälsar
    Johannes