Undermenyer

Hej, jag ställde en fråga tidigare och fick inget svar så jag ställer den igen:

Varför har ni tagit bort undermenyerna "Tablå", "Filmer" och "Serier"?

Bifogar en bild som visar hur det såg ut tidigare...

Kommentarer

  • Hej Paul,

    vi har valt att byta ut undermenyerna till de filter som nu ligger precis ovanför tablån. Anledningen till detta är dels att undersidorna fått väldigt lite trafik och att filter har visat sig bli använda i större utsträckning.

    Om det är något du saknar från undermenyerna – skriv det gärna här så ska vi ta det i beaktning när vi vidareutvecklar tjänsten.

    Vänliga hälsningar

    Magnus
  • För vår del var det er överlägsna sammanställning av dagens filmer och serier, anpassade i tidsordning efter de kanaler man har tillgång till med betyg, bilder och sammanfattning, som var anledningen till att vi började använda tv.nu för länge sedan.

    Tar ni bort den tjänsten blir ni är bara en tv-tablå vilken som helst...

    /Paul
  • Hej,

    jag förstår. Vi planerar dock att återinföra dessa listor i form av flyttbara/borttagbara "moduler" på startsidan – så man först får en snabb överblick över vad som går just nu, varpå man kan trycka sig in till de sidor du nämner. I praktiken blir det lika många klick som det var tidigare med skillnaden att man här får se en "preview" innan man kommer till sidan. Detta gör vi för att största delen av trafiken sker på just tablån.

    Vad tror du om detta?

    Så här skulle det kunna se ut på mobilen:

  • Det låter bättre!

    Om folk inte använder undermenyerna till filmer och serier så måste det bero på att man  har missat att logga in eller inte orkar anpassa sidan efter de kanaler som man tillgång till...
  • Paul, toppen! Ja vi vill med dessa förändringar göra det lättare att snabbt se vad som går plus att ge användare incitament att logga in (upplevelsen blir ju bättre – mer personlig – då. Något som inte kommuniceras tillräckligt väl idag!).

    Vänliga hälsningar

    Magnus