TV3 Reklam

Hej,
Hörde precis på TV att man skall lagstadga att hjälpa spelberoende. Jag tycker att den största boven till spelberoende är REKLAMEN. På TV 3 finns det inte mindre än 3-4 reklaminslag med spelprogram. SLUTA MED DETTA.

Kommentarer

  • Hej Gun,

    Vi på tv.nu är enbart en TV-tablå, så vi styr inte över vilka reklamer TV3 (eller någon annan kanal) visar. Du får helt enkelt höra av dig direkt till kanalen för att framföra din synpynkt 😀

    Hälsar
    Johannes
  • Kanske ni själva borde höra av er till kanalen som smutskastar oss läsare med skräp reklam som lurar folk på pengar.
    Försök styra vad NI VILL ATT JAG SKA SE när jag kommer till eran sida.
  • Hej Anders,

    Jag förstår inte riktigt din fråga. Men tyvärr så kan vi inte påverka eller stå till svars för vad andra företag väljer att använda och köpa in för reklamer. Då ber jag dig vända dig till kanalen istället.

    På vår hemsida så är det första du ser tips och rekommendationer på vad vi gillar just nu, exempelvis:

    Återkom om du har några frågor.

    Johannes