TV12 ishockey

Varför visar ni inte hockey på tv12!!!!

Kommentarer

  • Var är hockeyn? Jag behövde ju inte åka bort för att kolla..... nu missar jag matchen Tack vare falsk tablå. KASST

  • Hej Michael och Jonny,

    Det är nämligen så att vår dataleverantör som skickar informationen till vår tv-tablå från tv-kanalerna, har inte fått uppdateringen från tv-kanalen. Det vill säga TV12.

    Eftersom matchen avgjordes tidigare valde TV12 att inte uppdatera ändringen.
    Därför blev vi drabbade av detta. Lika så andra kanaler

    Detta är självfallet inte OK eftersom man har planerat sin dag efter matchen och skapat en förväntning.

    Vi har kontaktat vår leverantör som ska kolla upp detta och se varför det har blivit så.
    Vi beklagar verkligen och vi förstår att det inte är OK.

    Hoppas att ni inte hatar oss!

    Hälsningar, Romina