Tv-tablån om "Anders knackar på" på tv4.

Jag har inte sett på några av de tidigare avsnitten i serien denna säsongen. Men när jag bestämde mig för att se på det ikväll står det att det ska handla om skådespelaren Dan Ekborg och hand fru Emma. Men det handlar inte alls om dem utan om radiopratare Hanna Hellquist.
Så jag vet inte om de tidigare avsnitten inte stämt med de beskrivningar ni har lagt in.

Kommentarer

  • Hej Nina,

    Vi måste ha fått fel information av vår dataleverantör. ska se vad det berott på. Jag har kollat kommande sändningar mot TV4:s egna tablå och det ser ut som kommande sändningar stämmer, säg till annars!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor