Tv tablån

Varför ser jag inte hela dagens program,man ser bara tre program i taget på varje kanal.Det är väldigt irriterande,för nån vecka sen kunde jag se alla program.
Petra Fredriksson

Kommentarer

  • Hej Petra,

    På telefonen har vi vad jag vet alltid visat tre program (sen kan man klicka på kanalnamnet för att få fram hela tablån för dagen, eller ändra i tidslinjen). Använder du telefonen i porträtt eller landskapläge. Skicka gärna en bild på hur det ser ut så ska jag ta det vidare med utvecklarna.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor