Tv tablå

På er app står det sändningsuppehåll tv2 19.00-21.00 annandag jul 26/12-22.
Vad är det frågan om?

Kommentarer

  • Hallå Berndt.

    Dessvärre hade vi fått in fel data från vår leverantör, vilket gjorde att tablåerna felaktigt visade sändningsuppehåll. Men det ska vara löst nu. Vi ber om ursäkt för felet och kommer hålla koll framöver för att undvika att det blir fel igen.

    Ha det fint
    Hälsar
    Johannes