Tv tablå

Varför måste man nästan alltid ändra till tidigare & kommande i tablån jag tycker att man borde se hela tablån varje dag.

Kommentarer

  • Hej Ingvar,

    Håller med om att den inställningen borde sparas när man byter sida. Utvecklarna kollar på detta för att fixa det. Tack för att du hörde av dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Varför kan man inte se kommande program i tablån för en kanal längre direkt? Vet inte just nu hur det kan ställas in.
    Likaså tidigare program för en kanal visas inte så enkelt längre.
    Johnny
  • Hej,

    Du kan scrolla upp på kanalsidan och trycka på "Visa tidigare" så ser du tidigare program.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor