tv tabå

Många program står ej att det är repriser på hemsidan.
Nu frusna vägar som sänds i morgon den 7 jan 2023 bland annat säsong 9 är en  repris .
Tittar man i appen så är den lite bättre.
Där står det på vissa program att det är repriser men dock inte på alla.
Ta fixa till detta tack.
Väldigt irriterande.
Både på hemsidan och i appen.
Det skall stå om det är repris eller inte .

Kommentarer

  • Hej Roger!

    Vi är medvetna om att vi har problem med hur detta visas upp hos oss och jobbar på att få till en bättre teknik som gör att rätt data visas upp.

    MVH / johanna
    Johanna Cervin